Monday, December 28, 2009

ہائے فیس بک

   لیجئیے جناب اب تو مجھے بھی یقین ہو گیا کہ فیس بک یہودیوں کی مشین ہے۔ کچھ تحریریں

اسکے متعلق لکھ ڈالی تھی۔ اپنے تئیں تو ہم سمجھ رہے تھے کہ یہ کسی کے خلاف نہیں بس
یوں
ہی سی گپ شپ ہے۔ لیکن پتہ چلا کہ یہ ایک گستاخی ہے اور سزا کے طور پہ  میری فیس بک تک پہنچ ممکن نہیں رہی۔ حالانکہ میری یہ تحریریں اردو میں تھیں اور ہم جیسے لوگ تو کسی غیر زبان بولنے والے سے محبت بھی کرنے لگیں تو اسی مشکل کا رونا رہتے ہیں کہ زبان یار من ترکی و من ترکی نمی دانم۔ مگر یہ یہودی، کسی کے دشمن ہو جائیں تو اسکی زبان تک سیکھ لیتے ہیں۔
اب کوئ اس کہانی میں بھنگ ڈالنے کے لئیے کہہ دیگا کہ بی بی، کسی نے آپکا اکاءونٹ ہیک کر لیا ہے۔ تو انکی خدمت میں عرض ہے کہ میرا کوئ ہموطن ایسا کرنے کے بارے میں سوچ بھی نہیں سکتا۔ اگر کسی نے ایسا کیا ہے تو بھی وہ کوئ یہودی ہی ہوگا۔
 اب کیا کہوں جہنم میں جائے فیس بک اور اسکے چلانے والے۔  ان یہودیوں کا ککھ نہ رہوے جنہوں نے کریال میں غلیلہ مارا۔
لیکن اپنے ان  دوستوں کا کیا کروں جو ایک ایک کرکے جمع کئیے تھے۔ ہائے فیس بک، تونے وہ گنج ہائے گراںما کیا کئے۔ 

5 comments:

  1. نیا اکاؤنٹ بنا لیں۔۔۔

    ReplyDelete
  2. facebook is very unreliable in terms of security and there were very funny incidents of account breaches so ur assemption of being blocked by facebook shudnt count much. try contacting them gud luck

    ReplyDelete
  3. شکریہ جعفر۔
    بد تمیز، آپ تو بہت معصوم نکلے۔ اور میری کہی بات کا بالکل وہی مطلب لیا۔ خیر، میری ذات میں ابھی وہ عظیم خوبیاں یکجا نہیں ہوئیں کہ فیس بک والے مجھے بلاک کریں۔ ایسا کرنے کی صورت میں انہیں ان ستر، اسی لوگوں کو بھی بلاک کرنا پڑیگا جو میرے دوستوں کی فہرست میں شامل ہو گئے ہیں۔ اور جو تقریبا میرے جیسے ہی ہیں۔
    :)
    یہ تو یہودیوں کےخلاف ایک سازش تھی۔ جسے آپ نے بروقت پکڑ لیا۔
    :)
    میں نے ایک اور کمپیوٹر سے اپنے اکاءونٹ میں جانا چاہا تو وہ کھل گیا۔ اسکا مطلب ہے میرے کمپیوٹر میں کوئ وائرس صاحب محو استراحت ہیں انکا قلع قمع کرنا پڑیگا۔ طریقہ سوچ رہی ہوں۔

    ReplyDelete
  4. ہاں فیس بک کا تخلیق کار تو یہیودی ہی ہے!

    ReplyDelete

آپ اپنے تبصرے انگریزی میں بھی لکھ سکتے ہیں۔
جس طرح بلاگر کا تبصرہ نگار کی رائے سے متفق ہونا ضروری نہیں، اسی طرح تبصرہ نگار کا بھی بلاگر کی رائے سے متفق ہونا ضروری نہیں۔ اس لئے اپنے خیال کا اظہار کریں تاکہ ہم تصویر کا دوسرا رخ بھی دیکھ سکیں۔
اطمینان رکھیں اگر آپکے تبصرے میں فحش الفاظ یعنی دیسی گالیاں استعمال نہیں کی گئ ہیں تو یہ تبصرہ ضرور شائع ہوگا۔ تبصرہ نہ آنے کی وجہ کوئ ٹیکنیکل خرابی ہوگی۔ وہی تبصرہ دوبارہ بھیجنے کی کوشش کریں۔
شکریہ